Coaching marki osobistej

czyli kariera lidera

Wydanie
GWP, Sopot, .
Liczba stron
288
Wymiary
13,5 × 20,5 cm
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
ISBN
9788374896092
Waga
0,35 kg
Język
polski
więcej detali

Kategorie

Opis książki

• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.

Opinie czytelników

(3.07)
14 ocen, w tym
5 opinii
5
2
4
1
3
0
2
1
1
1
Proszę , aby dodać opinię.
Twoja ocena
Tytuł opinii
Treść
Uwaga! Proszę wypełnić wymagane pola.

Hmm… ta książka rozminęła się z moimi oczekiwaniami. Według mnie tytuł wprowadza w błąd, a książka z prawdziwym coachingiem ma niewiele wspólnego, kwalifikuje się bardziej do typowej kategorii poradników. W trakcie czytania zastanawiałam się do kogo jest napisana i trudno mi było odpowiedzieć na to pytanie. Powiedziałabym, ze jest do wszystkich czyli tak naprawdę do nikogo, traktuje o wszystkim i o niczym. Porusza wiele wątków, traktuje je hasłowo, niektóre wydają się przypadkowe, a przede wszystkim nie zagłębia się w poszczególne tematy. Wydaje się, że autor zajmujący się marketingiem politycznym, czerpie wnioski głównie z tej dziedziny, dla mnie to zdecydowanie za mało. Zastanawiam się też, czy marketing polityczny jest dobrą inspiracją do zgłębiania tematu budowania marki osobistej w szerszym kontekście. Plusem książki jest to, że autor podaje tytuły książek, w których są bardziej rozwinięte poszczególne zagadnienia i odsyła do wielu lektur, niektórych bardziej znanych, niektórych mniej. To biorę sobie z tej książki.

Przeczytaj całą opinię
2017-03-16
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/278551

Książka dra Sergiusza Trzeciaka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Jest tak samo dobra, a nawet lepsza niż jej tytuł, który rozbudził moją ciekawość i zachęcił mnie do przeczytania. Nie zawiodłem się. Lektura pomogła mi nie tylko osiągnąć sukces zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym, ale uświadomiła mnie także co jest celem w życiu. Nie jestem pasjonatem książek, ale czytanie tej pozycji było inspirujące, ponieważ ćwiczenia jakie zamieścił autor w poszczególnych działach zmuszają nas do ruszenia głową. Szczerze polecam wszystkim, którzy chcą się uczyć i rozwijać.

Przeczytaj całą opinię
2016-09-12
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/278551

Polecam każdemu, kto chce świadomie kształtować swój wizerunek we wszystkich sferach oraz umiejętnie się komunikować ze swoimi odbiorcami. To prosty poradnik jak na bazie świadomych własnych działań dążyć do osobistego i zawodowego sukcesu.

Przeczytaj całą opinię
2016-06-30
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/278551

Bardzo żałuję zakupu i czasu poświęconego na tę książkę. Kupiłem ją, gdy zobaczyłem, że jest nominowana w rankingu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu do książki roku dla Trenera. Nie mogę w to uwierzyć po przeczytaniu tak słabej lektury z zakresu rozwoju osobistego. Ćwiczenia jakie autor zawarł są znane w wielu innych książkach, a tu dodatkowo jest brak spójności (w pewnym momencie autor uczy jak pisać CV...). I przez całą książkę napotykamy się na pochwałę własnej osoby autora, który gdzie to nie był i czego to nie widział. A doświadczenie zawodowe i rady pochodzą typowo z rynku "politycznego", dlatego mało co w ogóle jest do wykorzystania np. w sprzedaży, czy szeroko pojętego biznesu.

Przeczytaj całą opinię
2016-06-19
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/278551

Z wielkim zainteresowaniem zapoznałem się z książką Sergiusza Trzeciaka poświęconą kreowaniu marki osobistej. Autor nie zaskoczył, gdyż jak zwykle podszedł do tematu w sposób niezwykle profesjonalny. Porzekadło mówi "jak cię widzą, tak cię piszą" i jest ono szczególnie aktualne współcześnie. Niech nie zwiedzie was tytuł, który zawiera "karierę lidera". Tę książkę powinien przeczytać absolutnie każdy, kto chce efektywnie funkcjonować we współczesnym świecie.

Przeczytaj całą opinię
2015-12-06
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/278551