Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywności.

Wydanie
Helion, .
Liczba stron
424
Oprawa
Miękka
ISBN
9788328312548
Waga
0,45 kg
Język
polski
więcej detali

Kategorie

Opis książki

Całkiem nowe wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!

Opinie czytelników

(3.56)
497 ocen, w tym
65 opinii
5
20
4
25
3
16
2
3
1
1
Proszę , aby dodać opinię.
Twoja ocena
Tytuł opinii
Treść
Uwaga! Proszę wypełnić wymagane pola.

O książce słyszałem już o dłuższego czasu. Autor przedstawia swój pomysł na organizację swojego planu zadań tak aby po wprowadzeniu go w życie czytelnik był szczęśliwym, produktywnym i spojonym szefem swojego czasu. Moim zdaniem propozycja jest ciekawa i warto wprowadzić część jego pomysłów w życie, tym bardziej, że nawet sam David Allan do tego zachęca (jak nie wszystko to chociaż część). Książkę czyta się całkiem przyjemnie i zainteresowaniem. Tylko dwa fragmenty nie podeszły mi wcale: lista pytań na które powinienem sobie odpowiedzieć, by pozbyć się wszystkich pomysłów, projektów i "to do" z głowy (wcale nie naprowadzały mnie na odpowiedzi) oraz opis jak przygotować swoje biurko (połowy art. papierniczych nigdy nie używałem w życiu). Metodę warto poznać, bo może wielu zapracowanym ludziom pomóc. Książka tylko dla zainteresowanych.

Przeczytaj całą opinię
2017-03-20
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Getting Things Done

Must-have, gdy nie radzisz sobie z zarządzaniem zadaniami. Polecam oryginalną wersję językową, choć polską czyta się całkiem dobrze.

Przeczytaj całą opinię
2014-08-04
źródło: http://www.empik.com/p1059060285,ksiazka-p

Dla mnie jest to podstawa zarządzania sobą w czasie. Jako, że jestem osobą która zawsze chce zrobić więcej niż jest to realne, książka znacznie mi pomogła, ponieważ odpowiedziała na moje potrzeby. Wprowadziłem kilka zmian do tej metody, aby lepiej dopasować ją do siebie, ale główna idea została ta sama. Polecam!

Przeczytaj całą opinię
2017-02-27
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Byłam na szkoleniu z uczelni właśnie z metody pana Davida Allena "Getting Things Done" i muszę przyznać, że było to bardzo ciekawe szkolenie. Prowadził je doświadczeny Pan z Polski - można by rzec biznesmen. Ich firma jako jedyna świadczy usługi szkoleniowe metody pana Allena. I dla mnie jako osoby nieuporządkowanej myślę że może to być wybawieniem i pozwoli się nauczyć systematycznosci, uporządkowania, odnalezienia w gąszczu tak wielu spraw etc. ;P Być może podzielę się tutaj efektami . Na początku zaznaczę, że mimo iż w książce jest wiele porównań do sfery biznesowej i napływających tysiącach mejli dziennie to jest to tylko wyolbrzymienie naszych nagromadzających się spraw do załatwienia, projektów (jest to sprawa wymagająca więcej niż jednego działania z naszej strony wg. Davida Allena) etc. I dlatego ta książka jest przeznaczona dla każdego. Można nawet dzieci uczyć śledzenia swojego życia metody pana Allena. Nie wiem czy w równym stopniu wszystko bym zrozumiała bez szkolenia, jednak i tak polecam sprawdzenie czy byśmy potrafili do tego stopnia uporządkować swoje własne życie.

Przeczytaj całą opinię
2017-02-05
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Reguła dwóch minut genialna w swojej prostocie. Ale czy warto kupować dla tego jednego zdania całą książkę? Osobiście zaczerpnąłem kilka sugestii z niej, których konsekwentnie się trzymam z myślę ciekawimi rezultatami.

Przeczytaj całą opinię
2016-11-04
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Książka jest bardzo znana, i jest już klasyką odnośnie zarządzania projektami a bardziej zadaniami. Ponieważ jest bardzo popularna i wiele osób chwaliło sobie ją to postanowiłem osobiście przeczytać i sprawdzić co jest takiego magicznego w metodzie GTD. Odnośnie do samej książki ma ok. 400 stron i raczej nie czytało mi się za jednym tchem, parę razy udało mi się zasnąć. No cóż, organizacja własnego biurka i obowiązków nie jak ma się do książek sensacyjnych, które bardzo lubię. Dlatego uważam, że książka jest „ciężka”. Ale mimo tych niedogodności warto ją przeczytać. Pełna recenzja na moim blogu. Więcej na blogu: http://www.moneygrabbing.co.uk/sztuka-bezstresowej-efektywnosci/

Przeczytaj całą opinię
2016-10-30
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Książkę przeczytałam raz jako obowiązkową pozycję na jeden z uczelnianych przedmiotów. Zarówno język, jak i przedstawione metody nie do końca do mnie przemawiały. Nie można jednak autorowi odmówić sukcesu, jaki ta książka osiągnęła.

Przeczytaj całą opinię
2016-08-09
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

CAŁA RECENZJA: http://www.jakzarabiacpieniadze.com.pl/2016/07/recenzja-ksiazki-getting-things-done.html Dla kogo ta lektura jest wręcz obowiązkowa? Dla wszystkich, którzy cierpią na nadmiar obowiązków, mają tyle pomysłów, że mają problem z utrzymywaniem ich wszystkich w głowie i lubią podkreślać, że wciąż brakuje im na wszystko czasu. Jeśli często odczuwasz stres z powodu nadmiaru obowiązków na twoich barkach i kończysz nadrabiając je weekendami to koniecznie po tę pozycję sięgnij. Wprowadza nas stopniowo i raczej nie ma szans, by zaimplementować całość systemu za jednym zamachem, więc możliwe, że do pozycji będziecie wracać wielokrotnie. Szczerze polecam, bo to zdecydowany game changer. CECHY KSIĄŻKI: - Jest bardzo techniczna, ale czyta się ją nadzwyczaj lekko - Ponad 400 stron - Prawdopodobnie będziesz do niej wracać kilkukrotnie - Wymaga od ciebie aktywnego działania, aby lektura miała sens

Przeczytaj całą opinię
2016-07-17
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Gdzieś przeczytałem, że to książka dla naprawdę zajętych menedżerów wysokiego szczebla. To nieprawda. To książka dla każdego. Może czasami przestarzała (kto dzisiaj używa teczek papierowych?) ALE znajdziesz tam wiele genialnych spostrzeżeń. Przykładowo: dzięki niej uporządkowałem wreszcie swoje archiwum dokumentów wszalakich. Naprawdę polecam.

Przeczytaj całą opinię
2016-05-25
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321

Konkretny poradnik pomagający ogarnąć chaos w życiu i w głowie. David Allen uczy jak wyrzucić z głowy cały ten bałagan w postaci miliona ważniejszych i mniej ważnych spraw do załatwienia, uporządkować go, ustalić priorytety, zaplanować działanie i zrealizować ten plan, mając nad nim systematyczna kontrolę. To jest wszystko oczywiście w duuużym skrócie. Ja sama postanowiłam zacząć stosować metodę Getting Things Done najpierw w pracy i już po kilku dniach zauważyłam efekty. O tym ile roboty można odwalić stosując zasadę 2 minut nie wspomnę. Ha! Książkę polecam osobom, które tak jak ja chcą się dobrze zorganizować - zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.

Przeczytaj całą opinię
2016-05-06
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/8321
z 7