Jednominutowy Menedżer spotyka małpę

Wydanie
MT Biznes, .
Liczba stron
124
Oprawa
Miękka
ISBN
9788361732709
Waga
0,18 kg
Język
polski
więcej detali

Kategorie

Opis książki

Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! – ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu – ta książka jest dla ciebie! Kenneth Blanchard jest międzynarodowej sławy autorem i współtwórcą serii książek o Jednominutowym Menedżerze. Wraz z żoną prowadzi zlokalizowaną w Kalifornii firmę Blanchard Training and Developement, Inc., która zajmuje się rozwojem zasobów ludzkich. William Oncken Jr., pomysłodawca niniejszej książki, założył firmę doradczą w Dallas. Specjalizował się w zarządzaniu czasem dla menedżerów i zorganizował liczne seminaria związane z tą tematyką. Był również autorem książki Managing Management Time. Hal Burrows jest światowej sławy specjalistą w dziedzinie negocjacji i zarządzania czasem. Kieruje własnym przedsiębiorstwem i pracuje jako konsultant w wielu firmach z listy Fortune 500. Osiągnął również sukces w handlu kalifornijskimi nieruchomościami. W ramach prowadzonej działalności dr Blanchard wyszkolił ponad sto tysięcy menedżerów. Pełnił również rolę doradcy w licznych korporacjach i agencjach. Opracowane przez niego rozwiązania zastosowano w wielu przedsiębiorstwach znajdujących się na liście Fortune 500 oraz dużej liczbie innych, dynamicznie rozwijających się firm. Historia opisana w książce krótka i wymowna, wnioski bardzo praktyczne – do natychmiastowego zastosowania. Słowem o nas dla nas. - Daniel Spica, dyrektor Management Consulting Services, Infovide-Matrix S.A. Niewiarygodne! Trzech największych specjalistów w dziedzinie literatury biznesowej połączyło siły, by napisać bestseller wszechczasów dla menedżerów na całym świecie. - Charles "Red" Scott, prezes i dyrektor generalny w firmach Intermark Inc oraz The Trident Group Ltd. Napisany przez Billa Onckena artykuł Managing Management Time – Who's Got The Monkey? był odkrywczy, wciągający i niezwykle przydatny w codziennym życiu. Niniejsza publikacja rozwija przedstawione w nim idee i nadaje im nowy wymiar. - Jack Linkleter, Prezes Linkleter Enterprises w Costa Mesa, Kalifornia

Opinie czytelników

(3.62)
65 ocen, w tym
10 opinii
5
3
4
6
3
1
2
0
1
0
Proszę , aby dodać opinię.
Twoja ocena
Tytuł opinii
Treść
Uwaga! Proszę wypełnić wymagane pola.

Świetna książka, pozycja obowiązkowa dla każdego, krótka ale treściwa

Przeczytaj całą opinię
2017-01-03
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Zmieniła moje postrzeganie siebie i pracy którą wykonuję - polecam wszystkim mającym trudność z ASERTYWNOŚCIĄ:)

Przeczytaj całą opinię
2016-12-11
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

"Nie zajmuj się cudzymi problemami. To nie twój cyrk i nie twoje małpy! Zyskaj na czasie, ustalając priorytety." Książkę poleciła mi koleżanka z pracy. Rewelacyjna książka, którą przeczyłam w jeden wieczór. Uczy nie brać cudzych problemów na swoje barki. Godna polecenia dla każdego. Przydatna w codziennym życiu.

Przeczytaj całą opinię
2015-09-10
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Bardzo dobra książka. Zawiera porady jak nie przyjmować cudzych zadań na siebie, jak wygospodarować więcej czasu, przez to wychodzić o normalnej porze z pracy i jakie zadania powinny być priorytetami w naszej codziennej pracy. Książka nie jest przeznaczona jedynie dla menedżerów. Jest również dla osób, którzy na co dzień mają do czynienia z dużą ilością osób, a każda z tych osób może zrzucić na nas swoje tytułowe "małpy" czyli zadania, których nie jesteśmy właścicielami. W tej książce bardzo mi się również podobają przykłady z życia, ponieważ w wielu z nich zobaczyłam siebie. Polecam :)

Przeczytaj całą opinię
2014-09-28
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Przeczytałem w jeden wieczór, pokazuje jak "pozbyć się" nie swoich problemów (małp), na pewno warta przeczytania przez każdego kto kimkolwiek zarządza.

Przeczytaj całą opinię
2014-09-11
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Z przymrużeniem oka jak nie dać sobie wejść na głowę w pracy.

Przeczytaj całą opinię
2014-05-25
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Dla osób chcących pracować nad sobą. Jestem na początku drogi, aby przełożyć słowa w czyn ;) Jeśli się uda to podzielę się swoją opinią. Pozdrawiam.

Przeczytaj całą opinię
2013-12-08
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Krótka ale konkretna i odkrywcza!

Przeczytaj całą opinię
2013-09-17
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Króciutka książeczka nie tylko dla kadry zarządzającej. Hasło "nie rozwiązuj cudzych problemów" jest ponadczasowe i do zastosowania wszędzie, nie tylko w pracy.

Przeczytaj całą opinię
2013-07-06
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730

Ta krótka książeczka w przystępny sposób opowiedzała mi jak, w dość prosty sposów, nauczyć sie zarządzać i czuć satysfakcję ze swojej pracy.

Przeczytaj całą opinię
2012-09-03
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/151730